Winter....

Minns ni detta...?
Mitt "offer...."?

Hur som helst....
Vart jag vill komma är följande...
Om människan nu ska lyfta på hjälmen för att dricka SÅ KAN DE VÄL FÖR TUSAN HÅLLA KVAR KAMERAN där och ZOOMA....?!
ÄR det verkligen för MYCKET begärt???
va .... va ... VA????!

Ställde frågan på FB igår...
Och fick några kloka svar även om inte ALLA hängde med... (LL som vanligt...).

Men det är sant... jag har ju redan löst det där så sett.
Jag menar... jag har ju en egen hunk redan.
UTAN hjälm... eller ja... för det mesta alla fall...

Så jag kunde luta mig tillbaka i hans famn och njuta av det som faktiskt försigick i rinken... nämligen en sjukt bra match. Där ovan nämnda bidde hjälte minsann... ;)
SPÄNNANDE var det...

Kommentarer
Postat av: Vanessa

De zoomar inte in pga av mjäll, det skulle sabba hans head and shoulder spons totalt.

Min fråga är VARFÖR I HELVETE GÖR HAN REKLAM FÖR NGT SÅ OSEXIGT?!

Han kunde valt vad som helst!!

2012-01-03 @ 19:54:44
URL: http://krabbeluring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0