Nytt offer....

Har funnit ett nytt offer...
Såg på Söndagsparty igår....
och där var han... min blivande....

Har bara ett par saker att fixa först men det har min kära Belizzen lovat att hjälpa mig med i helgen. Som t.ex
- boka resa till NY lite snabbt
- utmanövrera nuvarande flickvän (torde inte vara så svårt,.... VAD kan hon ha som inte jag har??)
- övertyga killen i fråga att jag är rätt....(återigen, torde inte vara så svårt... )

efter detta allt annat jox, som att övertyga Dotras pappa att vi flyttar over seas, fixa så att jag kan sköta mitt nya jobb från the states (nemas problemas tror jag), fixa visum mm...
Men äh... det är väl bara bagateller....

OCH Belizzens man har ju faktiskt godkänt det hela....
Se här... visst e de bra

 



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Såg han oxå, tänkte att han ser ut som en som gillar mogna kvinnor.

2009-05-26 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0