Kväll

Så var dagen över, lika snabbt som den kom.
Och temat för helgen är som sagt Turn Back Time.
Trots att tiden har sprungit iväg sen dess, så är lugnet hos mig.
Känner ingen stress, eller oro eller något sånt. Känns lugnt, harmoniskt.
Så det är väl så, som att lära sig cykla, ones U've been there, U know the drill.

Lugnet är totalt här nu.
Jag sitter nöjt i soffan, mätt i magen, laptopen i knät, utan sladdar.
Dotra i närheten, kommer snart att göra mig sällskap i soffan.

Jag kämpar på i min ensamhet...
och är lika hopplös som alltid. Förvirrad... men vill... och vågar...

Idag vill jag även passa på att önska världens bästaste bibliotekarie ett stort grattis!
Hon blir ännu ett år idag... ännu mer vis...
HURRAHURRA HURRA!!!

Kommentarer
Postat av: The librarian

Tack vännen!! Uppskattade både present och snickelisnack! :-)

2010-03-14 @ 09:37:35
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0