Vatten över huvet..??

Ah shit...
Kom på en sak.....

Ska ju som bekant ha liten (fölåt uttrycket) ladysfest på fredag... med utgång.... vilket jag misstänker kommer resultera i ett jäkla hålligång. Känner ju de som kommer rätt väl så det är inget OM utan snarare HUR MYCKET hålligång....
Detta i sin tur ger efterdyningar dagen efter.... och det är här som "problemet" kommer...

Det är UTMANINGEN, som jag nämnt tidigare...MEN det jag har missat är...
ATT DET ÄR UTGÅNG efteråt....
visserligen för de som vill... men jag misstänker att det kommer bli så för de flesta.... och det KAN jag ju inte hoppa över...
trippelsuck!!
Jag som knappt går på krogen alls....vanligtsvis...

Undra hur en urvriden gammal sur disktrasa känner sig....??!! Ngt som jag alltid frågat mig.. och jag misstänker att jag kommer att få svar på det på söndag....


Kommentarer
Postat av: Birgittq

HA,HA,HA! Jag tror det ha med åldern att göra:)

2009-04-21 @ 19:58:33
Postat av: The Librarian

Hmm... Ja, det ska bli spännande det där med urvriden disktrasa hihi... Och NEJ du får inte missa utgång efteråt för det har jag OCKSÅ sett fram emot... Tänk på mig, den lilla dystra, tystlåtna bibliotekarien... Som faktiskt rätt så sällan är ute på, hmm... vad hette det nu igen... krogen (?) - tycker mig ha hört talas om detta ngn gång och undrat sååå vad som händer där... Sååå våga inte balla ur :-) Då kommer min vän Conan :-) Kram från Hotel Rica Hötorget Sthlm

2009-04-21 @ 20:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0