Veckan kom.... så OVÄNTAT....lr inte

Veckan har grytt....
med sol genom köksfönstret och en unge som var APTRÖTT... men det är inte undra på eftersom jag hörde henne uppe  ranta vid halv 11... toa och vattendrickning... misstänker hon somnar gott ikväll.

Tog en titt i min kalender och konstaterar att veckan har mycket att erbjuda.
Möten både här och där, värdpass, träning (som jag LÄÄÄÄÄÄNGTAR) och såklart FEST (LÄÄÄÄNGTAR ännu mer)!!!

Konstaterade också att jag köpt biljett till UTMANINGEN på lördag... det måste varit mot bättre vetande jag gick med på att delta... eller i en svag sekund. Önskade att jag kunde skylla på att det var i samband med detoxdelirium som Belizzen men icke... Undra hur i hela världen det ska bli om festkvällen blir som jag misstänker (gulp)...
Jaja, jag får väl luta mig mot nån under tiden.

Har mer som ligger som ett moln över mig, som jag måste ta tag i, göra... och det är verkligen ett MÅSTE... som jag verkligen inte vill. Men för dotras skull måste jag... vette tusan hur ja ska lösa det.... ärligt... vette tusan... jag har visserligen ett par lösningar men inte nån känns bra. GAAAAAHH!!!!!
Ibland dyker det verkligen upp saker som jag avskyr... får kramper och svettningar av, rent illamående... men inte dåligt samvete konstigt nog, för att jag känner som jag gör. Eg borde jag det... men det ska jag väl tacka min livscoach för antar jag... Men ändå!!

Så nu har veckan startat och det är bara att hänga i...
Trots att jag just nu känner mig nere, hängig och depp , lite ledsen rent av.
Det är mkt som händer, många känslor kring en massa olika saker som far och flyger inom mig... inte undra på att jag blir påverkad.
Nej, det får nog bli en tripp till gymmet ikväll, OM jag inte nu tar itu med det moln som hänger över mig....

Kramis

Kommentarer
Postat av: Mamma till Arthur & Richard

Yo. Du talar i gåtor...

2009-04-20 @ 11:20:30
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Hallå där.. Vad händer för dig denna vecka då?? Min är späckad ´med jobb och min son...

2009-04-20 @ 12:52:23
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0