Torsdag...

Aj, ouch...
Känner mig helt mörbultad... som om jag genomgått nån sort knådningsmaskin eller så. Värker i armar och rygg. Suck.... vill inte erkänna det, men det KAN, bara KAN, vara kroppen som säger till mig att ta det lugnt. ELLER så kan det vara gammal hederlig träningsvärk bara.
Trött e jag också. Vaknade vid kvart i 3 och kunde inte somna om på en timma.... suck.... efter det sov jag jättedåligt.

Kvällen igår förflöt snabbt efter träningen och värdandet (som på sitt sätt var givande....). Var ju inte hemma förrän efter 21. Efter det hade jag lite kull chattande och sms:ande om diverse saker... fniss....

Idag ska det letas däck, min Gaydar (aka Belizzens darling) skulle se om han kunde rota fram något.
Sen blir det säkert lite chattande med min lilla bibliotekarie och annat smått och gott ;-).
Dotra har sin träning ikväll och jag antar att jag smyger iväg en snabbis till gymmet och kör lite lätt för att få bort värken, tror jag....



Fick ett MYCKET glatt besked igår... om en person i min omgivning och jag är SÅ HIMLA glad att det gick vägen!!! Men jag visste ju iofs att det skulle gå så...men ändå... STORT grattis... DU E GRYM!!!!

Tjing!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0