Eurovision

.... som ja sa.. Norge e favvisen...
Har haft smsdialog med Belizzen... om min smak vad gäller män... och fick förklarat för mig att vissa män (Grekland framförallt) som är FÖR snygga är gay... enligt hennes man... SUCK... what to do, what to do...??!!
Så nu har jag sms:at min smaklista till henne för vidarebefodran till hennes make som kommer att vara min radar...

Jag fick LITE medhåll vad gäller Danmarks bidrag.. dock anser jag att han är mer en pojke..SUCK!!!

Jag har mkt klart för mig vad jag vill ha... kräsen.. och jämför framförallt allt med tidigare...
endast det bästa är gott nog...!! och det verkar kort gott som ALLT faller som furor av den ena eller den andra anledningen...

Har haft glädjen att spendera kvällen med dotra och hennes kompis JK...... som flippade fullständigt... Helst plötsligt skulle det armbrytas med MIG... och sen med dotra... och sen blev det dans.... genom hela snabbreprisen.. de härmade ALLA låtar... och som ni vet gick denna 2 gånger!!!
Hahaha.. jag har det på video på mobilen....!!
SÅ KUL....!! Vet inte om det är sockerkick, övertrött eller bara ren och skär glädje...!
Underbart att se alla fall!!!

Kram och natti på er alla....
status JUST nu...dotra under mitt täcke i min säng.... JK i min soffa intill mig vilt hejande på Grekland (thats my girl.. ;-)) Azerbaijan och Turkiet... samtidigt sms:ande sin fader om att hon vill ha Eurovision skivan...
Behöver jag tala om att vi kommer att somna som grisar sen???

Kommentarer
Postat av: Bella

Vill se videon på bloggen!!! :-D

2009-05-16 @ 23:58:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351
Postat av: The Librarian

Fest värre hos dig igår alltså :-) Kul!! Melodifestival med inslag av sport... Kan inte bli sååå mycket bättre. Vet faktiskt inte vem jag tyckte var bäst. Gillade Island och, jovisst, Norge (förutom Sverige) men annars... Njaaeee...

2009-05-17 @ 12:41:36
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Härligt! Känner att jag hade platsat bland flickorna. Gick tyvärr inte igång på greken, han hade knäppt upp en knapp för mycket. Jaså, du har tvättat idag. Pratade med PT han såg lite ensam ut.

2009-05-17 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0