Flåt....

Jodå, jag lever allt.
Hösten har varit... man kan säga hyfsat turbulent. Bloggen är det första som får ta stryk. Orkar inte, hinner inte, vill inte och ... ja, glömmer bort emellanåt.
Även andra sociala medier har fått på foten. Har helt enkelt valt att fokusera på mig och det som är IRL liksom. Mig, mitt hjärta och min Dotra.
Nytt år är det och det är spännande och lite läskigt. Jag känner i magen att det kommer vara mycket som händer i år. Det har rivstartat lite redan.
- Alpresa, en vecka med goda vänner. En veckas SJUKT bra skidåkning och jag känner mig som värsta "schlaaalom baby, schlaaalom..."
- 2 besök på Systemet = 2 "har du legitimation..."

Jo ja tackar ja... haha... eller nåt.

Hur som helst, jag lever och har fullt upp.
Bara så att ni vet.

KRAM.

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Jippiiii!! It's aliiiiiiiive...!!

2014-02-01 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0