Det var då väldigt...

... vad det blir få inlägg här.
 
Hmm... vad har skett sen sist. 
Tja en massa faktiskt.
 
Medicin är numera ett inslag i mitt liv. Konstaterad lätt ansträngingsastma resulterade i en inhalator att använda vid mina löprundor. Jag hoppas att det hjälper. Blir helt vansinnig av känslan att inte få luft, "inte orka"... när jag VET att jag BORDE orka. Borde fixa på bättre tider.
Trots illamående av utmattning samt håll under sista delen av senaste rundan blev det ett årsbästa vad gäller minuter per kilometer, som är det som jag räknar. DET mina vänner kändes som en liten seger, äntligen på rätt väg liksom.
 
Vardagsrutinen är igång, fast ändå inte.
Vi har varvat med lite extra krydda och det är helt ljuvligt. Man kan säga att vi gör det bästa av oss liksom.
 
Satt häromdagen, såsom så många gånger förut, och läste igenom gamla mai. Eller ja, inte SÅ gamla, men ändå. Mail från första tiden med ♥...
Sitter och ler hela tiden. 
I och med att fånen snart ska uppdateras passade jag på att rensa bort en MASSA bilder, vilket resulterade i att jag tittade även på gamla bilder jag tagit med fånen.
ÅHEJ vilka minnen som kommer, och vad påmind jag blir om alla resor.
Berlin, Stockholm, Hemsedal, flygturen med Dotra, Hemsedal igen och igen, Kreta, Turkiet, weekends, klättring, bryggmys, hemmamys, hemmalyx... you name it...

Mitt råd till er som har det lite travelt.... ta en stund och titta igenom gamla bilder, läs mail som ni sparat. Kan garantera att det även hos er sprider sig en värme, en glädje...
om inte... kanske den här videon kan skänka ett leende....
 
Puss på er....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0