Jubileum

Men ååååh...
 
Missade det IGEN... Årsdagen.
 
Hela 4 år har jag fyllt era liv med mina inlägg. Ömsom hjärtskärande, ömsom hårda, ömsom roliga och ömsom fulla av lycka, kärlek och fullkomligt rus.

För det är ju så livet är...
Fast nu vet jag att denna bergochdalbana i sorg/lycka som jag upplevt är över, och ersatts av upplevelser i rasande fart.
 
 
Slungas mellan lyckorus, hisnande och magpirrande upplevelser, kärleksstunder och hysteriska skrattanfall.
 
 
 
Så GRATTIS frku.blogg.se på 4-årsdagen.... !!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Och jag är så glad att du finns :-) Och jag finns för dig. Igår, idag, imorgon, alltid...

Grattis på 4-årsdagen! Kram!!

2013-04-09 @ 22:07:48
URL: http://littlelibrarian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0