Outside the box....

Vaknar....
Morgonen bjuder på klarblå himmel... Stilla vatten.
 
Pirret.
Vetskapen...
 
Går om varandra... preppar... laddar.
Tankar snurrar... redo?
 
Men nånstans finns lugnet, tryggheten. Är med människor jag litar på, vi litar på. Avslappnat.
Känner mig stark... känner mig till freds... trygg.
Solen värmer... pirret lägger sig, blir till förväntan.
Vi kan ju detta.... vi har ju känslan... och vetskapen om att kunskapen är där.
Nånstans är vi ju alla nybörjare på det här. Har inte gjort det förut. Det lockar.... det triggar.
 
När allt är klart... för den här gången, är min känsla lugn.
Tillfreds... och lycklig. Resultatet gav det vi önskade. Kunskap... what to do and what not to do.
Näst gång ser vi fram emot...

Tack vare proffset...
Tack vare känslan...
 
Inte bara från oss, utan vad som förmedlades.
En upplevelse.... som gärna gås igenom igen.
För konsten... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0