Splittrad....

Ska jag ha kvar bloggen eller inte?
Jag vet inte...
Och det på grund av många saker.
VILL jag berätta för alla om vad jag gör/inte gör? - Visst kan jag göra urval och välja att skriva om det jag VILL dela.
ORKAR jag ha "pressen" på mig att skriva/uppdatera? - även om jag väljer att uppdatera mer sällan för att inte ha stress över mig så blir det stress ändå. En för lite uppdaterad blogg minskar antal läsare, och då faller allt ändå.
VILKA läser egentligen? - jag vet inte. Antar att de jag VILL ska läsa och jag VILL berätta för, har jag ju på FB, eller så ringer/messar jag dom.

Jag känner för tillfället att det är tillräckligt mycket stress i mitt inre...
Så jag borde råda bot på det jag kan...

Hur som helst.
Underbara helg...
Umgåtts med familjen, min älskade familj.
Fixat, donat, myst...

tack älskade ni för att ni finns i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Du ska absolut inte blogga om det blir en press. Ochsjälvklart är den stress det skapar helt onödig!Lägg ner bloggen istället, eller om du är tveksam, så ta en paus - en lång en! Vännerna fanns innan bloggen och kommer att finnas efter :-) Kraaaaaaaaaaaaaam

2012-05-03 @ 19:41:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0