Some kind of record?

Det måste nästan vara rekord....
Inte ett inlägg på nästan en vecka.

Kan väl säga att jag har viktigare saker i mitt liv.
En tonåring
Ett ♥
Träning
Ett arbete
och allt däromkring.

massa tankar, funderingar, känslor.
Mycket som ska hinnas med, göras. 
Sånt som jag liksom prioriterar lite mer.

Så... håll er till tåls, ibland kommer det en liten uppdatering.
Kan nämligen försäkra er om en sak, mitt liv är allt annat än innehållslöst just nu. Snarare precis tvärtom... och det ÄLSKAR jag.

Helgen; båtfixande så den kan komma i sjön, shopping, mys, middag, grillning, sovmorgon osv.

I will be back...I PROMISE...!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Ooooch nu även eeeeeeeen....

2012-05-22 @ 21:20:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0