Halvvägs...

Halvtid rent helgmässigt...
Redan nu en del som skett...

Kvällen igår spenderades på en soldränkt altan, solnedgång, vänner och ♥ , en kall No 1... prat, skratt & mys.
Innan dess sprang jag mest hela dagen, upp och ner, fram och tillbaka.... MAAASSA gånger. ÄNTLIGEN liksom.

Slockande i soffan (INTE ofta det händer) halvvägs in i Avatar. Boostade och gav energi, värme till ♥ som vikarierade som kudde och lite madrass liksom.
"Vaknade" FÖRE Lördagsmorgon på 4an... FÖRE.... suck....
Men, efter att få serverat en kopp kaffe så gick det bra också. Eller jag... inte bara det iofs.

Fick lärt mig lite om hög- och lågtryck och tolkning av väder, så nu är jag minsann väderflicka.

Och nu till en fundering... Detta med gräsänka... hur fungerar det?
Kan det även gälla mig?
Jag har bestämt att det kan det.
Den inleddes med en MMS till bästaste LL som sa "KAN inte bara åka FÖRBI..." och så en bild på ingången till IKEA... Behöver jag säga att hon höll med mig...?

Nu sitter jag i soffan, med vin, gräddädel, Saltiner, melon och Polly.
Det gäller att göra det bästa av allt.

För jag vet... att varje gång det öppnas är jag där...

Kände mig lite som Kalle Anka i Fotografiska Expeditionen.... trots avsaknad av förkläde... och näsduk.

just det... fick en skön kommentar på parkeringen förut... vissa är inte som andra... haha...
Men TACK...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0