Ett desperat försök

Ok... Here goes.

Efter som jag är totalt ointresserad av att springa och lägga massa pengar på dom varje månad (läs "prioriterar LÄTT andra saker för dom pengarna") men ändå vill ha något sånär schyssta nails, ska jag nu testa detta.
Mina egna håller inte... Vilken beror delvis på gymmandet (fastnar och bryts och så vidare).
Kakan lovordar det... Så jag ger det en chans... Eller rättare 14 dagar... Återkommer med omdöme.

Nu ska jag bara komma ihåg att smeta på varje dag också. Men det är en HEEEELT annan historia.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ÄR bra! Använde det i över ett år och det ger helt klart starkare naglar. MEN två saker: man behöver inte smeta på varje dag. Räcker gott med 1-2 ggr/vecka. Och TYVÄRR så gör det naglarna missfärgade (gula). I alla fall mina. Så jag slutade med det. Men har man alltid färgat lack så spelar ju det mindre roll.. :)

2012-03-20 @ 20:35:12
URL: http://Onlythegoodnotes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0