Trodde aldrig...

Har numera en sak i min ägo jag aldrig trodde jag skulle ha. Eller rättare sagt två, men den här sista är liksom införskaffad till MIG...
Vi snackar flugfälookalike.... goggles.
Japp ni läste rätt. Goggles..... MEGAstora.
Även om de inte är ens i närheten av ♥ts megaHIGTECHavancerade (som är historia HELT för sig själv, återkommer om dessa....) så är det något jag aldrig trodde JAG skulle ha...

Med dessa och hjälmen (i äkta burberry stil, som är den andra nämnda ovan) så kommer det bästa... Inte en själ kommer känna igen mig på afterski:n sen.

Fast vänta... damn.. kom just på... Min ILLröda (SUPERSNYGGA) skidpants kommer nog avslöja mig... Suck. Fast å andra sidan... alla har ju varit nybörjare NÅN gång, även om de flesta då var 2 äpplen höga. Jag får ta det helt enkelt.
Och med tanke på min privata lärare så gör jag det mer än gärna.
Fast ... om det är så bra lärarande att stanna upp, låta mig passera, för att sen komma farande förbi mig, BAKLÄNGES (och ja, vinkandes...), göra ett snurrhopp, fara ut mellan två granar... försvinna ur min syn, för att sen stå och vänta i liftkön...
Men å andra sidan... det måste ju bevisa att han är komfortabel med att jag tar mig ner för egen maskin utan att behöva hjälpen och stöttande, vilket kanske borde tolkas som att jag lyckats bättre än jag tror/trodde/inser.

Nu är jag nästan fullt equiped alla fall.
Inom kort hoppas jag på invigning.

GREAT BALLS OF FIRE....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0