Trodde aldrig - part 2

En sak till som jag aldrig trodde...
Eller trodde är fel... inte HAFT är bättre ordval.

Men NU har jag, eftersom ♥ kom med en så himla vacker till mig och då gäller det att ta vara på tipsen som inkom på fejjan igår.
Är dock liiiite skeptisk till ett av dom... salt... SALT...??
Hmm...
Väljer nog att köra på de andra tipsen först.

Men help mig att hålla tummarna för att jag lyckas... Denna vackra skapelse är värd det.
Vill ha den blommande i all sin prakt.

Som en sa; hur svårt kan det vara..??
Tja... jag lyckas ju ta död på en Garderobsblomma så...

Kommentarer
Postat av: Ulf

Ett tips till... ser ut som om du har orkiden i en slags kruka. Överlag bör man ha orkideer i genomskinlig kruka så att rötterna får lite ljus. I övrigt är de ganska lättskötta och robusta. Övervattna inte!



/U

2012-01-16 @ 17:33:40
Postat av: FrkU

Tack för DET tipset osså... ska genast få den ur krukan.... ;)

2012-01-17 @ 09:03:19
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0