Summeringen 2011

Har bestämt mig. Det blir en liten summering bara.
Eftersom jag varken har tid eller lust att väcka ALLA minnen till liv så väljer jag att endast göra detta kort.
Det har lite med att göra också, att det jag VILL minnas faktiskt inte KAN summeras eftersom det inte är slut liksom.

Summeringen blir;
att kunna lyfta blicken och snegla åt sidan... och då se vad som sitter intill mig... gör mig varm. Lyckan sitter där... nära.
Kan inte heller hjälpa att känna att tack vare allt som skett, good and bad, så är jag där jag är idag.
TACK alla ni som varit och är i mitt liv och gör det till den underbara härliga resa jag nu får uppleva.
Att få vara en del av detta är magi... att få höra dessa ord... att få känna så här... och få en annan att känna så här...
Ibland tror jag knappt att det är sant....  men det är det, i allra högsta grad... och det är MITT.

2011 har varit ett omtumlande år, mer än nånsin... fast denna gång omtumlande på ett bra sätt, eftersom allt har resulterat i lycka till slut.

Och jag kan lova er... den sista dagen på 2011 KUNDE inte börjat så mycket bättre... :)

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Njut vännen! Njut av varje sekund tillsammans, men även när ni inte är i varandras omedelbara närhet. Du, ja, NI går mot en spännande framtid! Gott nytt år och vet du, VI är glada att få vara med på ett hörn :-) kraam

2012-01-02 @ 18:29:57
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0