Please excuse me....

Inget inlägg igår.
Sorry about that.

Det är ju egentligen bara ett bevis på att det är annat i mitt liv som prioriteras och i mina ögon är det bra.
En liten summering kan jag alla fall ge mig på...:

* Jobb, jobb, jobb... = massa skratt, utmaningar, fun koller, och lite mer utmaningar
* eko-känsla (hoppas innerligt att alla är tillbaka snart)
* tonåringshantering.... "mammaärvärldenselakaste"
* nyckeljagandes
* läxläsning
* matfix
* gos
* planering... = synkande av kalendrar = AJ LAJK A LOT!!!
* intressanta lemlisar... (jag VISSTE det...!!!!)

Ikväll är det återigen dags för bland det roligaste jag vet... Instruktioner igen. HÄRLIGT... Hoppas det blir NÅN tjej alla fall...!!

Kjam

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Lemlisar är mycket roliga :-) och vissa är roligare än andra...

2012-01-27 @ 06:24:29
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0