Mjölpåse...

Måste lära mig. Minus 0,1 till minus 1,5 innebär DIMMA...
DIMMA innebär synbarhet NOLLA... typ.


Och DET mina vänner är sådär fun på vägar som är:
A) inte helt jättekända
B) lurigt såphala på sina ställen
C) inbäddade i ett morgonmörker
D) beträdda av fyrbenta saker... UTAN trafikvett.

Det som jag i dessa lägen inser är att:
* Mitt ena extraljus pekar TOTALfel... Hej månen.... ;)
* de vitmålade strecken i mitten av vägen är helt underbara...!
* helljus är lika kasst som halvljus.
* lite spänning på morgonkvisten får igång pumpen HELT klart
* jag ligger helst i kö
* det hela tar liksom lite längre tid...
* inklusive ickesolljus gör det heladubbelt så osynbart.

Får kolla väderutsikterna för morgondagen minsann....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0