Lovat...

Insåg igår, under min lilla egentid, vad 2012 är för år, vad för år jag kommer att skapa.
Det finns självklart en massa saker jag kommer att anamma, men framför allt två saker kommer att ha huvudrollen...
  • Upplevelser - stora som små
  • Ta vara på och njut av ögonblicken, stunderna - stora som små, vardag som fest

Det må vara en klyscha, men det hela stämmer... det han säger i reklamen;
livet är inte dagarna som passerar, det är dagarna du minns.
Jag vill nog gå lite längre än så, att det inte bara är dagarna man minns, utan minuterna, stunderna.
Våga njut av de små små stunderna... Det har jag blivit lärd den senaste tiden, och vad det är härligt att få den instikten... tack för att du finns och "tjatar" på mig... :)


Listan kan göras hur lång som helst.

Och vad gäller just upplevelser så tänker jag ta fasta på det de kommande dagarna... ;)

Wiiiiiii!

Kommentarer
Postat av: Lisa

MMS! ;)

2012-01-05 @ 20:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0