Kunskaper

Märkligt.
Hur jag inte värderar mina kunskaper själv liksom.
För mig är det ju liksom jag... och en standardnivå.

Jag glömmer hela tiden, och får påminna mig, om att det jag faktiskt kan (i många avseenden) faktiskt är mer än en normalnivå.
Svårt att förklara, jag vet.

Men jag har fått inse att den kunskap jag besitter är så värdefull och användbar på ett sätt som jag aldrig trodde. Den erfarenhet som jag har är faktiskt tillräcklig för att göra mer än det jag gjort.

Skumt det där... men som sagt... man blir lätt hemmablind.

Det är alla fall en underbar känsla och en SJUKT skön boost att få veta och höra att det jag bidrar med både uppskattas och imponerar.
OCH att ha människor kring mig som hjälper mig (på lite olika sätt....läs "ibland putta över stup") att inse detta är jag oerhört tacksam för...
Det är ju bara lilla jag lissom.... :)

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Nä jag tror inte heller att du fattar hur mycket saker du kan och besitter och hur goddamn ovärderligt det är och gör dig!!

Men saker är ju lätt när man kan dem, eller hur?;)

Du rockar fetast!!

2012-01-28 @ 21:48:36
URL: http://krabbeluring.blogspot.com
Postat av: FrkU

WOW...!!!

TACK!!!!



SÅNA ord värmer...

Och jag kan säga så här... saker är lätta när man har fördelen att ha underbart goa girls i sitt team.

2012-01-28 @ 22:44:50
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0