En insikt....

jag har nu fått en insikt... Eller ja, inte bara JAG...
Konstaterandet är att... från och med nu ALLTID dubbelkolla med LL om VEM det är HON egentligen menar i sina sms. Hon har en tendens att blanda ihop sina rovdjur...  (som om det inte räcker med felskickande och felstavningar....) förvånade va??

För ibland går det faktiskt inte att vara helt säker på det ena eller det andra.
Som igår....
// Hmm... nu trodde jag att Bj låg och tuggade på en pinne en det var vinden och stooooora regndroppar... //

Seriöst.... Take my word for it... hon ÄR tillräckligt galen för att faktiskt KUNNA tro en sån sak... men jag valde att ända messa tillbaka och skriva:
// Vågar jag ens fråga VARFÖR Bj skulle tugga på en pinne....//

Fick snabb(a) replik(er) (och här kommer NÄSTA konstaterande in "Tips från coachen till er andra:"... när det inom loppet av 5 sekunder plingar sms-signal i min fån och det är från LL så VET man att det är ett felsänt, felskrivet eller dementi-sms...):
//HUH???//
//Faaaaaan//
//BOBBY BOBBY BOBBY//


Så visst är det inte så konstigt att mitt ♥ ställde frågan "vem är det som är sjuk egentligen, Bj eller Bobby, har du kollat det?" när jag berättade att LL skrivit att Bj är lite krasslig.....???
Märkligt nog fick jag bara ett
//Morr...// tillbaka när jag messade och frågade LL....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0