Bring it on....

Måste återigen säga.
Jag är glad att jag är en person som kan hantera många saker på en och samma gång. Som har ett sätt att strukturera och sortera utan att bli stressad.
Är inte så lättstressad, vill jag själv påstå alla fall.

För hade jag inte varit det hade vissa dagar tagit kål på mig... TOTALT.
NU...? Nu stärker de mig, peppar mig... får mig att lägga i en extra växel och bli produktiv.
Framförallt stärker och peppar.

För ärligt... de dagar jag kommer hem och känner mig supertrött och slö, inte på humör för något, är dagar som varit lite långsamma och kanske inte så fullpreppade med uppgifter.
Dagar då jag helt tvärtom haft massa att göra.... olika saker, hela dagen och nya saker har poppat upp, DÅ minsann är jag pigg, alert... mår toppen och skiner som en sol, och är supertaggad inför kvällen (ni vet lite som en Duracell-kanin... ;) )

Det KAN i och för sig ha att göra med att det jag GÖR är något jag älskar och brinner för....

Men ändå... TÄNK om fler lade lite mer energi och initiativ i det dom gör.... så mycket bättre och lättare och snabbare allt hade gått då... för alla.
Och trivs man inte...? Gör något åt det då.... men sluta gnäll... för DET mina vänner.... Hjälper INGEN ... men stjälper ALLA.

PÖSS....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Dagens sanning, du vet att jag håller med till 100%!



Men du min vän, du gör ett strålande jobb! Keep it up. ;)



Kram!

2012-01-18 @ 22:07:31
URL: http://Onlythegoodnotes.se
Postat av: The Librarian

Heja! Du är ju bäst, det vet du :-)

2012-01-19 @ 11:47:42
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Word Sistah! Gillar förresten känslan av att du är min bordellmamma! ;)

2012-01-20 @ 06:38:52
URL: http://krabbeluring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0