Åren de går

En kolle till mig firar ett år på bygget idag.

Vilket gjorde att jag gjorde lite efterforskningar för min egna del vad gäller kombinationer. Det hela resulterade i SJU år...
SJU....
Eh... ok? Vad hände där liksom?
Men det är galet coolt om man tänker efter... och nåt bra gör vi ju uppenbarligen.

För övrigt så snurrar det på.
Jag gör mitt yttersta för att ta plats, sätta ner foten och se till att omge mig med sånt som får mig att må bra. Det tar tid, kraft och ork, MEN jag får massa kvitton på att jag gör sätt, att min intiution var rätt från start.

Funderar lite på framtiden och saker som jag förr kände var totalt otänkbart börjar gro... Sakta.
Av många anledningar.

Det jag har vårdar jag ömt, för det jag har är så värdefullt. Det vi har skapat är unikt för oss båda. Det som sker är magi.
Hjärtat, du tror... och det räcker för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0