Some days...

Ja, jag vet att man styr över sitt humör själv.
Medveten om det det.
Men ändå... märkligt när en sak påverkar mig olika mycket.
Exakt samma sak kan påverka mig mer eller mindre, beroende på dag.
Vissa dagar är allmänt bara URK... ingenting känns bra och jag vill inte något hellre än att krypa in i ♥ts famn och låta mig försvinna lite.
När jag nästan är så off så jag bara vill sitta ner och gråta.
När allt nästan känns för mycket.

Tro mig... det är inte mycket som krävs för att putta mig över kanten då, få tårarna att börja rulla.

Sjukt egentligen... för jag har ju inget att klaga över EGENTLIGEN. Småsaker ja, men allt i livet KAN inte vara perfekt HELA tiden... eller hur?
Men när det är krångel på flera plan... då blir det ibland för mycket och jag vänder inåt, sluter mig helt, avskärmar mig från omgivningen... och hämtar kraft.
Antagligen är det så att jag inte kämpar emot längre, utan tillåter mig att ha mindre bra dagar... eftersom jag vet att nästa dag är bättre. Eftersom jag vet vad jag har.

Men ändå... vissa dagar vill jag bara stryka helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0