Slagen hjälte...

Får erkänna mig besegrad....
AVSKYR det verkligen... AVSKYR!!!

Att ha ont... Att inte kunna träna... röra mig som jag vill.
Utan vara i STILLHET....! STILLHET???!!! JAG..... SUCK...

Men jag har fått hårda direktioner...Både via sms "nu köper du det här och TAR dom... jag kommer att kolla med **** sen så att du verkligen gör det..." och muntligt "LIGG STILL, låt mig göra..."



Och det är det här jag menar... att låta nån annan göra "mina" grejer...
Jag är alldeles för "Kansjälvig" för att kunna slappna av...
Men har inte så mycket val längre...
Jag menar, hur enkelt är det att försöka resa sig ur soffan för att fylla på sitt glas om man har en stark arm tvärs över bröstet som håller en tillbaka och nån som ser på en lite lätt argt?
Men jag är innerligt tacksam...! För det är ju med omtanke.

Och inom kort så ska detta behandlas... ser fram emot det... tror jag... för jag vet hur J*VLA ont det kommer att göra...
Men ... ska man vara fin fårman lida pin... eller vänta... det kanske inte är här man kan säga så??? Äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0