Sammanfattning

Min vecka har väl varit rätt händelserik, om man ser till det känslomässiga planet, tankar och funderingar, insikter.

Veckans känslor
- MEGAtokförbannad
- Euforiskt lycklig
- Längtansfull så tårna krullar sig
- JÄVLIGT irro!!
- Fnissig, med megafånigt leende sitter som fastklistrat
- Kärleksfull
- STOLT
- MISSnöje allan
- Lyckorus utan gränser.....

Veckans tankar (obs... ett AXplock.....)
- Varför gör så få människor nånting åt saken istället för att gnälla och sprida negativitet?
- Hur kommer det sig att jag liksom fastnat i vinkelvolten?
- Klackar är mindre bra om de lossnar.
- tiden har gått oerhört fort.
- lägga saker bakom mig gör så gott, och känns oerhört rätt.

Veckans insikter...
hmm... inte så många... mer än att jag är lite lätt snurrig, förvirrad, eller rättare... det är lite lätt kaos i skallen. Slits mellan så mycket saker dagligen så jag har svårt att hitta och göra insikter.
Kort och gott... jag är som jag är.

Ägnar resten av dagen åt att längta... och vara tacksam att jag har det bästa att längta efter. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0