PreWeekend

Fredag...
Kallt och bistert ute, solen skiner och min pälsmössa har värmt mig idag.
SOM jag älskar detta vinterväder.
Många klagar på kylan... men, som jag ser det, det FINNS varma kläder OCH mössa, vantar etc. Man BEHÖVER inte frysa.
Och som jag sagt förut, årstiderna i detta landet ser ut så här. det måste ju vara bättre att acceptera att vädret är så här, alla väderlekar, än att sucka och stöna åt allt (regn, vind, kyla, snö, värme). TÄNK vad massa energi det går åt till att klaga, gnälla, irritera sig... Tänk vad mycket annat BRA man kunde utföra med den energin istället.

Som sagt... fredag... helg.
Och min helg börjar snart, min lediga del alltså.

Jag känner mig liksom alldeles bubblig inombords. Underbar känsla måste jag säga.
Kanske bra ATT jag har den, eftersom jag med stor sannolikhet kommer ha svårt att röra mig i eftermiddag, för att inte tala om imorgon.

♥  drillade mig igår, rejält. Nordic Hamstrings körde vi... eller JAG rättare sagt, han höll i och puschade. JEFLAR vad det brände.... i just hamstrings... Efter detta utsatte jag mig så klart för min favvosövning, utfallssteg i nedräkning (förklarar en annan gång)..... JISSES vad mina ben var TOTALT slut sen. Fick sätta mig på golvet, benen bar mig inte. Av nån underlig anledning fnittrade ♥ åt mig....
Får väl se om det fnittras åt mig senare, när det ändå kommer bli han som får stötta upp mig liksom.

Men... på't igen imorrn...

Alla ni som läser.
Ha en UNDERBAR helg....
Ta hand om ER, de ni har nära och kära.
Livet är det som sker NU...
You can't change the past, but you can ruin the present by worrying about the future - Isak Dinesen


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ett så himla bra citat, som jag snor rakt av till Fejan. NU! ;)



Ha en underbar helg! See ya Monday!



Kram!

2012-02-03 @ 13:59:08
URL: http://onlythegoodnotes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0