Med eller utan hare...

"Hittat" en ny utmaning, sträcka.
Det har insetts under hösten/vintern att jag verkligen vill springa en runda som kan startas utanför boningen även här.
Så ut på kartan och mäta... och visst hittade jag en rutt, en PERFEKT sådan.
Det blev lite längre än väntat (efter jag som sagt prombt INTE kunde tänka mig att vända på stället ;)) men det är helt fine.
Underlaget varierar, ingen biltrafik att tala om direkt. Halva sträckan går lite lite uppför... och trust me.... DET märks. Men å andra sidan sätter ju det bara mer press på mig, så YES!

Utmaningen är klar för mig...
Och ♥t kommer att vara med fler gånger (1 ggn hittills)... Dock kommer den haren bara finnas vid min sida ett tag av flera anledningar.... Han springer bra mycket fortare än mig, och har dessutom en kondition som ligger en bra bit över min.
Men att starta ihop är tillräckligt... Ni vet, puscha varandra att faktiskt byta om och ge sig ut.

Mitt mål är mitt... och det kommer att underlätta min tid till Vårruset... som SJÄLVKLART ska springas i år igen....
Kollerna är på .. och de har ju sina individuella utmaningar i detta.

Så... löparpjuxen och fodrade löpartights på och UT.... eller ja, riktigt så enkelt är det inte kom jag på...
Sport-BH, linne, långärmad t-shirt, vindlöparjacka, hotpants, löpartights, extra brett pannband, löparstrumpor, löparpjux och armband för iPhonen, kanske även vantar.... DÅ är man redo....

Ser fram emot att krossa tiden....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Heja dig! Och heja oss! :)

2012-02-29 @ 19:31:17
URL: http://Onlythegoodnotes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0