Man lär sig nåt varje dag...

Intressant....
Sitter just nu och beskådar något som Dotra säger är nåt som kallas SCENE... Tydligen en livsstil... Vet ärligt inte hur jag ska förklara men det är lite LOONEY TOWN över det hela. En person (varken jag eller Dotra vet säkert om det är en kille eller tjej) har ett par typ blingbling skidglasögon uppskjutna i pannan över något som ser ut att vara en Ultrablons peruk med två tofsar... En annan har skulpterat två horn i pannan med sin lugg... En tredje har nån sorts pappersmask på sniskan i pannan...
Ärligt... Jag fattar ingenting.

Och inte blev det bättre nu när det helt plötsligt börjar vinka TILL VARANDRA över bordet. Små vinkningar med typ bara överdelen av fingrarna...!!!

Antar att jag ska vara glad över Dotras små nycker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0