Hej Måndag...

... och hej då helgen.

Avverkade 6,12 km, micket stolt måste jag säga. Och nej, jag hade inte planerat att det skulle bli SÅ långt... men så går det när man liksom inte tänker efter först. Och tro mig... en KONSTANT lutning UPPFÖR halva vägen ÄR tokjobbigt. Men nu har jag satt spåret och detta kommer att köras mera, HELT klart.

Verkar även som att Dotra har tröttnat på spektaklet då det valdes bio med kompis istället. SKÖNT för oss... haha!!! I övrigt mumsades det på SUPERNAJSA, hemmagjorda Chicken Fingers... och chutney.

Matmässa avverkades och JEEEZ vad mycket smarrigt det finns. Inspiration och inköp i mängd!!! Våren och grillen är räddad. Söndagkväll = placerad i ♥ knä, Så ska det låta.... ♥ ats Ceasar Sallad...

Orken tryter nu, John Blund har inte varit speciellt snäll i natt, min rygg dummar sig ännu och lite så.
Har satt upp en del mål för mig själv och dessa tar jag sikte på nu.

Så detta får räcka för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0