Dagens förmiddagsreflektioner


  • att konstatera en bit hemifrån att man har smågrus i ens stöveln är inte så mysigt
  • att EH borde öppna en halvtimma tidigare så att man slipper sitta hemma och vänta in för att inte passera för tidigt...
  • att upptäcka att när verkningstiden av intagen tablett talar om för dig att smärtan ÄR kvar... ARGH!
  • minnesförlust ställer till det rejält även i teknikens värld
  • att man en dag som denna ska undvika allt vad nyheter och social media heter... alla fall en sån som jag.
  • att man är hejdlöst full av saknad
  • att jag lyckats med alla fall smaken på mina hemmagjorda piroger....
  • att jag längtar till helgen.


    OVER and OUT!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller med om flertalet saker i listan ovan, men mest det där med EH (fel att öppna i alla fall 07:30 så man hinner till jobbet liksom? Får hoppas på Waynes!) och det där med media. Jag blir galen och lite allergisk..



OCH jag längtar också till helgen. Nära nu..



Kram!

2012-02-23 @ 15:25:46
URL: http://onlythegoodnotes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0