Botta....

Lessen att jag är lite mindre närvarande här...

Beror dels på lite tidsbrist, men också lite brist på saker att skriva om, tro't eller ej men ALLT vill jag inte lägga ut här.

Det finns lite hjärnspöken som florerat en tid, och fick lite en kulmen i helgen.
Mina krafter gick åt till det och till att tygla andra känslor.

Men i natt återgick en del till ordning igen. Och JISSES vad skönt det kändes.
Stunder som dessa ger mig så mycket bevis på de känslor som finns....

Helt sagolikt.

Jag jobbar vidare på att få väck mina spöken och även vårda det jag har....
För jag inser mer och mer att det är så få förunnat att ha hittat det...

Ta hand om er... och era kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0