Som jag inte tänkte...

Fredag = Sexpass... det första på väldigt länge.
Och det märktes... yeeeez.... Kroppen tog slut, om den ens började. Flåset är det inte något fel på ... men orken i musklerna liksom. Känns som jag rör mig i sirap, tuggummi, hela tiden.
Och det irriterar mig.. jag blir sur och less. AVSKYR att inte kunna prestera på topp.
Jag kämpade dock på och muttrande åkte jag hem sen...
Måste ta reda på vad för fel det är... så här går det inte att ha det... MÅSTE känna att jag orkar prestera på topp.
DOCK ska jag ha med mig att det kan sitta i en del sen i tisdags. Träningsvärken hade bitit sig fast rejält. Magen framförallt. Har aldrig tidigare haft en sån rejäl värk i magmusklerna.... jisses... minsta host, minsta skratt... AJ AJ AJ...
Förstår inte att det skulle dit och tryckas hela tiden... DET GJORDE ONT!!!

Dock fick jag ju träffa mina härliga girls igen. Och det var minst lika längesen... så skönt att se dom igen. Tack söta för ni är där.

Väl hemma hade jag planerat att bara hänga i soffan, vilket skedde... fast inte som jag trodde, mysigt...!!!!!
Underbart rött guld hade jag lyckats få tag i. Nu när kunskaperna kring detta ökar så blir det ännu roligare att inhandla, om än lite mer tidskrävande... eftersom etiketterna läses noga, och druvsorter ratas i allt större utsträckning... men I LIKE it a LOT... och uppskattar kunskapen och viljan.



SNowFlow är numera ännu mera vit och ska få nya speakers. De andra verkar lite sönderpratade... eller om de druckit för mycket whiskey... svårt att säga.
Nya är inköpta alla fall och ska inmonteras så snart jag får lust... eller om jag kan få lite hjälp till det ;)

Upptäckte också att Kahls Kaffe's Sojalatte var HIMMESKT god...!!
Och att en MEGA kandelaber definitivt är nåt jag vill ha...


Lördagen fortsätter.
Lite mer som jag trodde.
Men det är ok, helt ok. För jag vet ju...


Kommentarer
Postat av: BB

Hahahahaha...vet nog varför du har ont:))))))))))))

Där...så går det när man dricker bubbel i tid och ...ja...tid.

2011-09-17 @ 20:32:30
Postat av: FrkU

Så du menar att bubbel ger mer träningsvärk i magen? Hmm... ska tänka på det.... tack.. haha....

2011-09-21 @ 13:54:28
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0