hjärnrast

Måste säga...
Det är innerligt skönt att vara helt datafri under en hel helg.
Visst är iPhone använd då och då... men inte en regelrätt dator.... och iPhonen inte alls i samma utsträckning som under veckan.
Känns faktiskt riktigt skönt, att vara lite halvt om halvt nedkopplad under några dygn.

Jag menar... världen slutar inte snurra bara för att jag inte har koll på nyheter, facebook-uppdateringar, bloggar och allt sånt konstant.... liksom.
Och .... jag mår inte direkt sämre av att inte ha koll.... tvärtom... faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Fraj

Jag blir på riktigt abstinent och hypersstressad när jag är utan dator/telefon! Det märks att man är uppväxt i dataåldern, haha!

2011-09-21 @ 13:22:47
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0