Förtroende.... del 2

....
VEMS magkänsla vad gäller förtroende ska man gå på?
Jag kanske känner en sak och en annan något precis tvärtom, om en och samma person menar jag.

För jag menar att även om jag KAN ha förtroende för en person, lita på fullt ut, så kanske inte en annan kan det. Jag menar att om jag får frågan från X om Y går att lita på, och JAG har ett gott förtroende till Y och alltid kunnat ha, länge, men sen visar det sig att Y inte känner samma sak mot X som mot mig, och Y väljer att prata med mig eller nån annan om det som X sagt.
Ska jag då anse som att mitt förtroende till X också är eller borde vara borta...?
Eller finns det olika nivåer på förtroende... att man liksom alltid har en person som man berättar ALLT för, även om man lovat att inte säga något till nån?

Jag kan tycka att även om någon annan lovordar en person och garanterar mig att det går att ha förtroende för denna, så är det ändå mig själv jag är närmast... och vad jag är komfortabel med...

Suck.... svårt...

Kommentarer
Postat av: Bella

Z:a då??? ;)

2011-09-29 @ 23:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0