för lite....

Vill bara säga...
att den här veckan har på tok för lite timmar för allt jag vill/måste/behöver göra....

Tiden räcker verkligen inte till. ALLS... massa saker som blir inget av, sånt som jag verkligen VILL göra (snyyyft...), och det som jag LYCKATS knöka in gör att dagarna går i ETT och varje minut är hejdlöst dyrbar...
Men å andra sidan får ju skallen sig lite träning med tanke på att jag måste planera flera dagar i förväg...
Faaast... utrymme för spontanitet finns INTE...
och inte heller för misstag... delays... eller sånt... suck.

Men... nu är ju veckan snart över och jag är NÄSTAN i mål... nästan.
Några saker kvar som behöver klaffa...
Men det kommer bli så bra så....

HÅLL I HATTEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0