En helg ...

Veckorna fullkomligt RUSAR iväg... och helgerna liksom ramlar över en....
Den här gången inleddes det hela med tvära kast och snabba beslut...
Beslut för mig själv... bekvämlighet liksom.
Gjorde mitt allra bästa att anamma; TÄNK inte så mycket nu...
Blir alldeles varm av omtanken kring det... samtalet för att checka av liksom. Underbart...

Och som vanligt.... det flöt på, precis som jag hoppats. Tack vare mycket så klart...
Likheterna är många...
Responsen har inte kommit, men första steget är taget och nu ligger det öppet.

Fredag kväll...
Solens strålar dröjde sig kvar...
och att sitta så här... med lite rött guld... vindstilla... och bevittna ett magiskt landskap önskar jag att fler kunde få ta del av... varje dag.
Magi...

 

Sovmorgon, välbehövligt.
Kaffe... Räkjakt... lördagsgodis... flytande lördagsgodis...
Bubbel.... YAY...
MEGAfat med räkor... iskallt vitt... goa grannar... tjôt...
Kaffe konjak... Davidoff.. JA jag vet... skulle inte... men det var bara LIIIITE.... inte en hel... ok?

Söndagsutflykt ja...
Hmm... hade tankarna varit där de skulle, hade det nog undvikits... men men... höver man så höver man.

Måndagen har nästan kommit till ända den också... Regnet smattrar utanför och jag har redan hunnit med en massa:
workat
tonårstjafsat
vinkat av
fyllt på ätbart
återställt kläder
arrangerat inköp
kvällsmatmumsat
musklat
mm mm mm....

hmm... börjar förstå varför tiden går så fort...

Trevlig vecka på er....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0