Busniess...

Business var det ja... På hög nivå.
Men jag gillar det... gillar känslan det ger.
Och att jag har möjligheten att kunna variera mig.

Men idag är en speciell dag... så dagen till ära liksom.
Och jag vet att det kommer att uppskattas..... a lot... ;)

Dagen har startat bra, såsom jag hoppats, och den fortsätter nu. Det ska som sagt bara klaffa... men eftersom det är jag som har med saken att göra så vet jag att jag ikväll kommer somna nöjd, mycket nöjd. Och inte bara jag för den delen...!!

*********************
För övrigt så har en annan del, sida, av mitt liv liksom lite raserats.
Tråkigt? mycket....
Men... valet är mitt, jag vet det. Och det baseras på ett annat val. Som inte är mitt men gjorde mitt val enkelt...
Jag tänker inte låta mig utsättas för sånt längre. Enough is enough...!
Sånt som jag verkligen inte trodde har bevisats, gång på gång, vilket i sig är tragiskt. Jag trodde verkligen inte det, men det säger kanske mer om mig. Naiv och osäker och låter mig påverkas så innerligt lätt.
Men, NO MORE...!
Dock kommer det alltid att finnas en del av mig kvar där. Det kommer inte någon eller något att ta ifrån mig. Nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0