Bevisat... igen...

Solen skiner ALLTID där... det är ju det jag säger...
Men denna gång blev det lite roligare...  hehe...

Regnet vräkte ner utanför kontoret...
Kollegan suckade tungt över detta varpå jag svarade att det är ju faktiskt september och jag bryr mig inte så mycket eftersom solen ändå kommer skina på mig ikväll.
Fick ett "ja jo tjena" till svar... som om JAG skulle skämta liksom...
För faktum är att det inte slår fel... solen skiner alltid där... vilket jag förklarade.... med vissa tveksamheter som svar....

GISSA om det då kändes lite kul att igår kväll kunna sända den här bilden till kollegan med ett "Told you...."

"Lägg AV... här spöregnar det juh..." blev svaret och jag fnittrade ännu mer...

 


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Visst är det underbart med höstkvällar i sol :-)

2011-09-28 @ 20:19:28
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0