2 lika Barn för en stund....

YES!
Fyndat... och IGEN...
VARFÖR lär jag mig inte liksom... Att det faktiskt FINNS en del kläder på andra avdelningar än dam...
Tänker främst på barnavdelningen... JA, jag menar vad jag skriver.
De storlekarna går ju upp till 170 cl... Jag är inte längre än så...

H&M har ibland schyssta saker även för mig... (ska erkänna att jag inte kollat in någon annan barnavdelning...)
Och igår hände det igen...
En cardigan i exakt rätt färg och modell som jag letat efter. HURRAY!
Dotra är anledningen till att vi gick dit egentligen, jag BRUKAR inte gå dit själv liksom. HON å andra sidan i princip VÄGRAR röra sig in på dessa barnavdelningar numera, men eftersom H&M är det enda ställe där hennes numera trasiga fakejeans leggings fanns, hade hon inte mycket val än att traska in där.
Vi hittade leggingsarna... OCH varsin cardigan... hon valde en annan färg bara, och ett par storlekar mindre. Sen var hon väl inte helt överens med mig om hur den skulle bäras, men det är en helt annan sak.

Så idag är vi klädda på NÄSTAN samma sätt....
Leggings (hon har för övrigt MINA svarta), långt linne och cardigan... Min är knäppt, hennes öppen och hon stylade till det med ett av MINA långa halsband.

Kanske skulle sladda in på barnavdelningarna lite oftare....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sedär ja! Då e man här och snokar också! Trevligt! :)

2011-09-08 @ 15:49:22
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0