tvådagars

*GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP...*

SÅ kan man sammanfatta helgen...

Men nöjd och glad över innehållet.
Dock kan jag konstatera att en rejäl tvådagars tog knäcken på mig... totalt... skakis...svag, darrande och TÖRSTIG. Jisses vad vatten, juice och läsk det dracks igår.
Samtidigt som det införskaffades en godispåse och sen parkering i soffan hela dagen i princip.  Nåja, jag gick en liten promenad och var liiiiite bärhjälp, men annars inte många knop.

Måste säga att det hela blev lyckat.
Fredagen håller jag för mig själv, förutom att jag kan säga att så uppskattad vad det länge sen jag kände mig. Allt föll på plats klockrent och mottagandet blev helt som förväntat. Jag är nöjd... och hoppas att att det inte är bara jag som är det.

Lördag.... kräftskiva... skumpa... goa gôteborgare... kräftor... räkor... snapsar med tillhörande visor... privat livepianist... vin, vin, vin... och så lite mer skaldjur.
JISSES vad det åts... faten på borden var fullkomligt överrösta med skaldjur...
Och jag tror att det efter dagens aktiviteter och kvällens myckna drickande som gjorde att jag fullkomligt slocknade som en klubbad säl den natten. Stensov verkligen... och jag ska vara glad för det, eftersom det antagligen var den sömnen som gjorde att jag ens tog mig ur sängen dagen efter... Fast inte bara, det fanns annat som lockade också såklart.

Konstaterande efter helgen är:
- glad att det inte blev skruvar över.....
- bisonoxe gräs kan man ha till mycket....
- avskyr dåliga slut på filmer... skitfilm...
- en av helgens bästa kommentarer "Armani, släng dig i väggen...." ;)
- moving on.
- ett 90 points ord på WF är helt klockrent....!!! mooohahaha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0