Omfördelning

Kvällen blir inte riktigt som jag tänkt för ett dag sen.
Ibland blir det så och man behöver vara flexibel.
Rätt skönt ändå att det blir som det blir eftersom den här veckan kan beskrivas med ett enda ord: HYSTERISK....

På många sätt.
Skallen tar liksom slut... kroppen också.
Känner det i mina skuldror... det knakar rejält i mig. En massage härom kvällen visade på en hel del låsningar och punkter som är lite lätt slitna. Fick förmaningar om att gå till en riktig massör å det snaraste.
Känner även av andra delar i min kropp som lite lätt protesterar. Och även här har jag fått STARKA förmaningar att TAGGA ner... INTE träna där... kunskapen kring detta är stort så det är bäst jag lyssnar.
Men det är såååå frustrerande... för er som känner mig...

Kvällen blir lugn med mys. Efterlängtat.
Imorgon hoppas jag på sömn... länge... eller alla fall skönt... och efterlängtat.
Sen ska det minsann invigas...

Så... let the helg börja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0