Kraft som ger kraft...

Tänk vad hjärnspöken kan ställa till det.
Undra varför de dyker upp?
Osäkerhet på sig själv, sin förmåga?
Tror det....



Hur som helst. Det är fredag.
Trots intensiv vecka känner jag mig pigg.

Instruktionerna igår gav mig sån kraft. Vilket de i och för sig gör varje vecka.
Tänk att oavsett hur min dag vart så har jag ett leende på läpparna när jag lämnar gymmet efter mina instruktioner. Det är så fantastiskt kul att få ge av det jag kan, inspirera och puscha de som vill så gärna. Den mixen av människor som väljer att komma för att få en instruktion är häftigt.
Jag har haft allt från 15årig fotbollstokig kille, till en man över 60 som aldrig satt sin fot på ett gym. Därimellan finner man yngre tjejer som vill komma i form efter att ha fastnat i sambofällan (läs baraätaochmysa), småbarnsmammor som behöver få mer ork och kraft, kontorsråttor med begynnande känningar i nacke/axlar, grabbar i 25års åldern som vill utöka sin kunskapsbank samt fader/son, eller mor/dotter för den delen, konstellation som vill göra något ihop.... bl.a många andra.
Hoppas på att kunna möta dessa i gymmet och få lite feedback senare.

Det är grått utanför mitt kontor men det gör min inget. Jag menar. Det ÄR ju höst... och Sverige fungerar så här. Jag gillar det... tycker att det är mysigt.
Enda jobbiga är att köra längre sträckor när det är dimmigt, lite regn i luften och mörkt. Påfrestande... men det går.
Kvällen kommer att innebära lugn (tror jag....).
Helgen är till hälften planerad och det ska bli väldigt intressant.

Längtar gör jag i alla fall...

"Vill nog ha dig hit så fort som möjlig....."

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Ja, bort med hjärnspökena! Njut av din tillvaro- du vet att framtiden är din och jag unnar dig den innerligt! Och visst är det hrligt att vara efterlängtad ;-)

2011-10-30 @ 16:22:44
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0