Konsten att klämma in.

Ok... för att få upp mig en lördagmorgon när det ännu är mörkt ute kräver sin man. Och KAFFE...
Om än lite lätt omtumlad kravlade jag mig ur sängen, efter att somnat totalt utslagen kvällen innan. Verkligen STENSOMNADE.... fast det är klart, efter kvällens intag är det inte så märkligt.

Lördagen blev ett test på hur mycket man egentligen kan klämma in under en och samma dag, på tre olika orter.
Ikeabesök & mässbesök i en stad, florera i en mängd butiker samt se yngre förmåga skjuta liten boll i en annan för att sen äta härlig middag ute och dansa loss på lokal i en tredje.
Därimellan ska ju tilläggas själva restiden, intagande av lite mat samt iordningfixande inför kvällens bravader.

Att vakna på söndagmorgon och känna sig fräsch var ett under för mig, med tanke på kvällen och nattens bravader. Det var en underbar känsla att känna att jag varken hade besök av hammarmannen i  skallen eller nån annanstans. Dock tröt krafterna rejält framåt eftermiddagen, efter att affären besökts. Att råda bot på det med en slummer i soffan under en mysig filt ihop gav energi så att resten av kvällen kunde avlöpa såsom jag hade räknat med.
Bra blev det, om än inte färdigt.

Att sen komma till kontoret och påbörja min måndag och mötas av detta värmde mig REJÄLT.... TUSEN TUSEN tack för denna gest och tanke... INTE vad jag räknat med... :)
NÅNTING säger mig att min förkärlek till skumtomar är nåt som har märkts...

Summeringen är...
Jag är lyckligt lottad att ha så många härliga människor kring mig.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0