Energitopp

Sjukt vad energi man kan ha ibland.
Galet rent ut sagt.
Fixardag på FoS.... Bävade lite eftersom det var lite tidigt (ja för en söndag alltså...).
Men väl uppe och iväg så kom en boost av energi så det liknade ingenting. Skrubbade och fejade i nästan 4 timmar. Stod på knä och skurade väggar, klättrade på gymmaskiner och torkade... Flög och for omkring, lite lätt svettig faktiskt.
Lite lätt trött i ryggen landade jag hemma...
Och fortsatte...
Nya fräscha däcksidor till min Snöflinga bankades på... Ja hon är vinterdonad nu och de var ju bara av plåt = ISCH....!
In och diskade, bytte sängkläder, dammsög och våttorkade hela lägenheten, röjde ur en skåp och sorterade om.... Sen började tvättstugetid vilket innebar totalt 7 gånger upp och ner 4 våningar....
Sydde upp Dotras gardinener... Plockade in den rena, torra tvätten... Hämtade Dotra hos kompis.

Det stirrades mest på mig och jag fick kommentaren "Jag blir trött bara av att se på dig...."...
Vet ärligt inte vad som hände... Inte druckit mer kaffe än mina vanliga 2 koppar... Inte nån energidricka... ingenting... skumt...
Kan lova att jag hade lite svårt att somna... låg och stirrade upp i taket...
Suck... DET var inge kul när resten av huset sussade så gott.

Misstänker dock att jag kommer somna gott ikväll... en sån dag, en natt med mindre bra sömn, nu en arbetsdag som är intensiv, sen gymmet...
Energidepåerna måste ju sjunka... eftersom jag inte fyllt på dom nämnvärt...

HEJA mig... eller nåt...
High on life kanske....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0