Swooosch

Helgen...
Ja du helgen.

Intensiv vecka. Som inte alls blev som jag räknat med. Massa strul. Tröttsamt.

Jag misstänker att det liksom skulle varit så att jag skulle gått hem när jag för mitt liv inte kunde förstå varför det blev € när jag skulle skriva %... Fyra gånger försökte jag... tills jag insåg att jag höll nere Alt Gr istället för Shift när jag tryckte på 5.....

Som vanlig piggade min instruktion upp mig.
Men humöret sjönk snabbt.
Och låg som ett dis liksom.
Så idag får det bli en summering bara.

  • Man ska INTE ha date med Mr. Laundry en fredagkväll... det finns ingen energi kvar.
  • Det ÄR ok att lägga sig halv tio en fredag...
  • Även om det sitter bra så är det inte alltid värt det....
  • Man kan få två för mindre än priset av en
  • Banan VAR skev... HELT säker...
  • Dumle Pepparkaka till frukost är mums... men lite otäckt när man inte ser liksom
  • Kaffe på sängen är klart underskattat ;)
  • Trodde inte att de skulle gadda ihop sig mot MIG...
  • Saker kan förändras på en sekund liksom <3
  • Omtanken är rörande....
  • Har en massa massa ömma punkter i mina fötter....
  • Kallsvettas man vid fotmassage? Vanligen menar jag?
  • TÄNK om jag kunde sluta drömma så förbenat på nätterna....
  • TÄNK om jag kunde släppa min prestationsångest....

Over and out för nu...
En ny vecka är här...
Behöver tackla den. På mitt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0