Som man inte trodde....

Tog en tripp down memory lane igår....
Läs tog reda på vad kartongerna i förrådet egentligen innehåller....

Minnessaker från Dotras första tid....
Gamla gymnasieböcker
etc...

MEN... undra hur det gick till...
för över hälften av det som är i mitt förråd skulle fylla en halv leksaksbutik.
Gosedjur och leksaker i var och varannan kartong...

Blir till att dra med Dotra ner för att se vad hon vill spara...
JA, med vissa restriktioner, jag menar... de har ju hamnat där från första början av en anledning liksom....

Nu har även jag kuvat mig... julgardiner på plats, ett par dukar och stjärnor...

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Nej nej nej!! Rädda er gossedjur!! Rädda eeer!!!

2011-11-30 @ 13:40:42
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0