Dumle Pepparkaka...

Antingen är det butikerna i den här stan som är sega, tröga, ointresserade eller snåla...
Eller så är Dumle Pepparkaka redan slut och stan hann inte få leverans...

För nu har det letats... Jag lyckades även få Godisråttan nummer 2 på bygget engagerad...
Vi har checkat ICA Spara, ICA Supermarket, Willys, Hemmakväll, Pressbyrån, Jacobs OCH ICA Maxi... UTAN resultat...

Det var då själva.... GAAAAAAAAAAH!

Jag VILL inte missa dessa...  Som en annan kollega sa.... "Det KAN inte gå fel..."

Jo, UPPENBARLIGEN... när de inte går att få tag på...MORR....

Jakten fortsätter i form av blogginlägg, mail (japp, ni läste rätt... ibland är det bra att ha initiativtagande allierade...) och FB-inlägg...

Bild lånad från Fazer.se


Kommentarer
Postat av: Arvid på Fazer

Hej FrkU



Jag ser att du skulle vilja få tag på Dumle Pepparkaka! Maila mig din adress, postnr, postort, portkod osv så skickar vi över ett par påsar!



Ingen ska behöva vara utan Dumle Pepparkaka nu när julen närmar sig!



Mvh

Arvid på Fazer

2011-11-09 @ 09:11:30
Postat av: Bella

Helt fantastiskt Arvid!!! Du har räddat henne :)

2011-11-09 @ 15:25:08
Postat av: The Librarian

Heja Arvid!! SOM FrkU har väntat!! Haha...

2011-11-09 @ 20:17:32
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0